Monday 31 August 2009

The moment of truth

Het is achter de rug! Het was nog even spannend of het allemaal ging lukken zoals ik het bedacht had, maar met wat hulp (bedankt Daan, Joost en Peter) en een hoop passen en meten in VDMX, is het dan toch gelukt de projectie precies op de villa te krijgen. De opkomst was ook goed, ongeveer 50 mensen. Deze konden gelukkig allemaal in het midden op het pad staan waar de projectie het beste te zien was. Dennie en Cyril hebben nog voor het geluid en wat extra verlichting gezorgd en Maaza heeft mij geholpen met de drankjes, de hapjes en het ontvangen van de gasten. Ik had dus een heel team ter plaatse.

Het duurde even om de video te uploaden naar YouTube. Om de een of andere reden kreeg ik steeds een timeout, maar nu staat hij dan toch echt online. Dus voor de mensen die er niet bij konden zijn of het graag nog eens willen beleven zie hier de registratie van de eindprojectie. Daar weer onder heb ik een paar foto's geplaatst (klik op de foto voor en vergroting) die Jorne voor mij gemaakt heeft.
















No comments:

Post a Comment