Monday 17 August 2009

and now... the moment you have all been waiting for!

Beste familie en vrienden.

Vrijdag 21 augustus moet het dan gaan gebeuren. Na 4 jaar studeren aan de HKU ga ik mijn studie afsluiten met mijn afstudeer project.

Bij deze wil ik jullie allemaal uitnodigen om hier naar te komen kijken en een drankje te drinken. Omdat het die dag pas rond 21:00 uur een beetje donker begint te worden wil ik jullie vanaf 22:00 uur uitnodigen. De villa ligt aan de Kanaalweg (nummer 65) op de hoek bij de kruising met de M.A. Tellegenlaan. Net achter Jaarbeurs. voor de tomtomers en google mappers onder ons is dat: 52.081282,5.104933

Stuur even een bericht of je er wel of niet bij kan zijn de 21e, en met wie je komt, zodat ik daar rekening mee kan houden qua drinken etc.

Voor de mensen die hier niet bij kunnen zijn is op 11 september de examen expo in Hilversum waar een registratie van deze avond te zien zal zijn.

Hopelijk tot dan!

Gr, Charles

No comments:

Post a Comment